marți, 16 martie 2010

Dansul

Am inceput un curs de dans. Tango, vals, samba, salsa... Pe toate aceste stiluri am visat de mica sa invat sa le dansez. Si-acum a venit momentul lor.

Am fost surprinsa sa vad cati tineri vor sa invete sa danseze. Pustoaice de liceu, tineri casatoriti, femei si barbati, toti isi lasa duminica problemele acasa si vin la curs sa se simta bine, sa se distreze. Pentru ca, pana la urma, dansul e distractie si relaxare.

Pentru mine a fost un moment minunat sa traiesc clipa. Sa ma las purtata de muzica, sa las pasii sa-mi intre in suflet si-apoi sa-i ofer mai departe, in sala de dans.

Viata mi-a oferit multe lucruri minunate. De-acum si dansul face parte din ele.

2 comentarii:

  1. Si eu iubesc dansul.Ma bucur ca oamenii vor sa danseze.Dansul ne poate face mai buni,muzica,poezia...tot ce inseamna frumos in general.Succes!

    RăspundețiȘtergere