marți, 11 mai 2010

Frica sau... iubire?

Vad in jur multe frica. Frica pentru ziua de maine. "Ramanem fara bani, se scumpesc toate...". Toti in jurul meu se plang. Dar intrebarea este de ce se plang? Ce poate rezulta dintr-o societate creata pe frica, daca nu tot frica?

De ce te astepti ca politicienii sa se gandeasca la tine, cel sarac, cand ei n-au facut-o niciodata? De ce crezi mereu si mereu ca daca vin altii la putere va fi mai bine? Mai bine pentru cine?

Ne-am facut-o cu mana noastra. Nu la ultimele alegeri, nu acum 20 de ani, ci acum sute si mii de ani. Cand am ales frica in locul dragostei. Ne-am bazat societatea pe frica. Ne-am bazat religia pe frica. Si-acum, cand totul cade in acest sublim efect de domino ne miram?

Intrebarea fireasca este: ce e de facut? Sa inlocuim frica cu iubire. Si sa vedem ce iasa.

Ia ganditi-va putin: o societate bazata pe iubire. Cum poti rani pe cel pe care-l iubesti? Sau o religie bazata pe iubire. Sau toata viata noastra bazata pe iubire... Sublim, nu?

2 comentarii:

  1. Ai mare dreptate. Incerc si eu zilnic, sa spun celor din jurul meu ca nu exista decat aceste doua mari sentimente, Iubirea si Frica. Restul sunt surorile lor, imbracate in zorzoane.

    RăspundețiȘtergere