joi, 26 august 2010

La vita e bella

Viata devine cu adevarat frumoasa in momentele cele mai provocatoare. Oricat de trista pare realitatea exterioara, realitatea ta este asa cum ti-o construiesti. Da, poti fi fericit in cele mai ciudate circumstante.
Putem sa ne alegem lumea in care traim. Mai mult, o putem crea. Eu imi doresc o lume linistita, plina de muzica si dans, alaturi de cei dragi.

Suntem inconjurati de ingeri. Fiecare e trimis special pentru intalnirea cu noi. Si fiecare ne invata o lectie pretioasa. Trebui doar sa fim atenti, sa-i observam si sa-i ascultam.

 Ingerii mei sunt tot mai multi. De fapt, ei sunt aceeasi, dar eu incep sa-i vad. Si le multumesc petru fiecare lectie.

Un comentariu:

  1. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere