vineri, 5 martie 2010

Love

"There's a place, in your heart,
And I know that it is love..."

Da, este un loc in inima noastra care e dragoste. Dragostea straluceste si ne imbogateste viata.

Am vorbit despre dragoste de Valentine's Day, acum sa vorbim despre dragostea de mama. Un sentiment care, daca nu este simtit, nu poate fi descris cu cuvinte. Si-atunci hai sa descriem dragostea pentru mama.

"Sus pe cer sunt multe stele,
Pe pamant sunt floricele,
Dar niciuna dintre ele
Nu-i ca ochii mamei mele.
Inimioara mea,
Bate pentru ea,
Ca-i mamica mea."

Mamica mea. Doua cuvinte care descriu tot ce poate fi mai pur, mai frumos, mai stralucitor pe lumea asta.

Mamica mea este cea care imi vegheaza pasii in lumea aceasta. O responsabilitate foarte mare, care contine un amalgam de sentimente.

Mamica mea imi arata ce e bine; ma indruma pe cararea buna; imi atrage atentia atunci cand gresesc. Munceste, vegheaza, se roaga. Toate astea cu cel mai pur altruism existent.

Multumesc mama draga pentru tot ce faci pentru mine, pentru ca esti, pentru ca iubesti. Ai grija de tine ca sa poti, in continuare, avea grija de noi, copiii tai.

2 comentarii:

  1. Si eu am scris despre mama, minunat ce am citit despre mama aici:

    Cuvant inainte,

    Prin aceste strofe, nu urmaresc sa concurez cu alti poeti, sau sa fiu laudat si nici cunoscut,
    dar vreu ca voi sa traiti ceea ce eu am scris, sa traiti acele sentimente materne si
    paterne care de-a lungul timpului se pierd, este spre binele vostru sa le traiti!!!
    Sa traiti acele clipe care oricine si le-ar dori sa le mai simta, sa traiti cu sentimentul ca
    IUBIREA MATERNA SI PATERNA este ceea ce pe noi ne face "FERICITI"!!!
    Am simtit si am scris, imi cautam originile, si cred ca am gasit, asadar gasiti-va si voi originile
    iubirii voastre!!!
    Nu cred ca nu ati avut si voi o zi alaturi de parintii vostri cand sa nu fi simtit BUCURIA ca
    va au pe voi, si bucuria existentei voastre din lacrima mamei!!!
    Daca voi veti reusi sa retraiti acele sentimente fata de parintii vostri citind aceste strofe, inseamna
    ca mi-ati inteles fiinta mea si de ce insist pe IUBIRE, raspunsul il gasiti si la parinti.
    Suntem AMPRENTA PARINTILOR(singura dovada fizica a existentei parintilor), si care noi trebuie sa
    ne aducem aminte ca de la ei am primit POVATA, DRAGOSTEA(sentimentul cel mai de pret a omului),
    SPERANTA(care uneori ne este ingreunata de destin), BUCURIA(ca ne au pe noi si bucuria noastra ca
    ii avem pe ei) si multe altele.
    Avem o DATORIE fata de parinti aceea de : a duce mai departe BUCURIA lor prin existenta noastra,
    bucurie si dragoste care si noi la randul nostru trebuie sa o oferim urmasilor nostri dar si semenilor
    nostri prin: RESPECT, COMUNIUNE, RECIPROCITATE, BUNAVOINTA, DRAGOSTE, etc
    In speranta ca veti trai acele momente eu va urez TRAIRE EMOTIONALA PLACUTA!!!


    <>

    <>

    <>


    Niciodata nu este prea tarziu sa-i dovedim mamei cat de mult o iubim, mai ales ca atata timp
    cat traim suntem "bucuria ochilor" ei!!!

    <>

    (Orice copil care a fost strans in brate de mama lui isi doreste,
    spera sa mai simta cea a simtit in primele clipe de viata, dar odata cu prima imbratisare a mamei intervine destinul si speranta
    ce noi ne-o facem.)


    <>

    <>


    Cuvant de sfarsit,

    Daca ceea ce am scris eu aici vi s-au parut NIMICURI sau AIURELI atunci inseamna
    ca aceste cuvinte s-au incalcit in sufletul vostru datorita felului de viata pe care voi o duceti.
    Iar cei carora parintii au trecut la cele vesnice, nu va fie frica ca n-o sa simtiti nimic, descoperiti
    din existenta voastra DRAGOSTEA parintilor vostrii si veti fi BUCUROSI sa constatati ca parintii nu mor NICIODATA!!!
    Daca voi existati, inseamna ca si parintii(desi trecuti la cele frumoase si vesnice) traiesc!!!
    Cine isi pierde sufletul isi pierde parintii!!!
    Sper ca m-ati inteles, nu sunt in masura sa dau sfaturi, dar vreu sa traiti si voi BUCURIA EXISTENTEI VOASTRE SI A PARINTILOR VOSTRI!!!

    Sa va fie sufletul impacat cu dragoste, si inima cu iubire!!!
    PE CURAND!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. revin sa corectez catrenele care nu se vad:


    Doamne, usureaza-i sufletul mamei
    Si n-o scapa din bratele tale
    Ca sa vad lumina din lacrima ei,
    Lacrima bucuriei existentei mele.

    Mama eu iti multumesc
    Ca am invatat de la tine sa zambesc,
    De la tata sa fiu barbat si sa muncesc
    Doamne eu cu ei vreau sa ma intalnesc!!!

    Speram ca o sa ajung mamei sa-i daruiesc
    Clipa fericirii c-a primit un fiu,
    Dar ziua trece si eu tot ma gandesc
    Ca n-o sa fie prea tarziu.


    Niciodata nu este prea tarziu sa-i dovedim mamei cat de mult o iubim, mai ales ca atata timp
    cat traim suntem "bucuria ochilor" ei!!!

    Cine in brate de mama a fost strans,
    Nu se poate, sa nu fi primit un zambet senin
    Si sa fi simtit cum iubirea in suflet i-a patruns,
    Lasand in urma doar speranta si destin.

    (Orice copil care a fost strans in brate de mama lui isi doreste,
    spera sa mai simta cea a simtit in primele clipe de viata, dar odata cu prima imbratisare a mamei intervine destinul si speranta
    ce noi ne-o facem.)


    Mare-i sufletul iubirii tale mama,
    Si din el mie mi-ai daruit toata viata,
    Mi-ai mangaiat chipul cu mana
    Iar eu cu zambetul meu iti voi insenina fata.

    Cand pe mama am privit-o
    Inima, sufletul mi-a deschis-o,
    Iar chipul mamei il port cu drag
    Vin-o mama sa te mai vad odata in prag.

    RăspundețiȘtergere