miercuri, 10 martie 2010

Suntem ceea ce mancam

De ceva vreme ma aflu intr-o perioada de profunde transformari. Nu vreau sa povestesc acum in ce constau aceste transformari, dar as dori sa va spun ce-am facut azi noapte, pana pe la 1. Am facut paine.



Da, am decis sa-mi schimb stilul de mancare. Sa renunt la semipreparate, la Mc Donalds si alte bombe. Ma iubesc si tin la mine. Asa ca, oficial, de azi am trecut la un regim de mancare mult mai sanatos si, in primul rand, natural.



Primul pas: inlocuiesc painea alba cu paine din faina integrala. Asa se face ca mi-am petrecut seara la bucatarie, framantand paine. Am facut si niste covrigi; si ghiciti: da, sunt deliciosi.



Lucrand cu mine, am reusit sa-mi schimb viata. Si implicit schimb viata celor din jurul meu. Se pare ca suntem tot mai multi cei ce facem asta. Se pare ca omenirea va evolua in bine, indiferent daca vrem sau nu, indiferent daca ne opunem. Eu am ales sa nu ma opun.



Asa am ajuns sa coc paine noaptea.

Acum ce are-a face painea cu viata mea? Foarte simplu: se spune ca suntem ceea ce mancam. Deci, daca mancam mancare sanatoasa suntem si noi mai sanatosi. Macar asa putin.

Sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu